søndag, juni 28, 2009

Takk for meg!



Jeg har gruet meg til å skrive dette innlegget, for når jeg skriver dette vet jeg at min tid på lovsangshjemmet er over for denne gang. Jeg har vært her i Thailand i over 10 måneder nå. 10 måneder som kommer til å ha stor betydning for meg videre i livet mitt. Hvert enkelt av barna jeg har møtt gjennom jobben dette året hår fått en spesiell plass i hjertet mitt. Barna under motorveien lever under svært tøffe forhold, men når de smiler, smiler de med hele hjertet. Jeg kommer til å ta med meg disse smilene, tårene og minnene hjem til Norge. Det å jobbe på lovsangshjemmet har vært helt fantastisk, men det har også vært utfordrende på mange måter. Det er tøft å se barn lide, men det er så flott at lovsangshjemmet finnes. Her kan barna komme, utvikle evnene sine, få kjærlighet og bare være barn. Lovsangshjemmet betyr virkelig mye for mange barn i slummen. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har fått muligheten til å være her dette året, og det er trist å tenke på at det er på tide å dra herfra nå. Jeg håper det ikke blir for lenge til jeg får muligheten til å komme tilbake å besøke det betydningsfulle, grønne huset under motorveien i Klong Toey.

Takk for meg!

Mari Eriksen (Ettåring)

Ingen kommentarer: