onsdag, juni 17, 2009

"et godt råd"

Her en dag så traff jeg noen av barna fra Lovsangshjemmet på vei til jobb. De var på vei hjem fra skolen. Vi snakket om diverse ting, blant annet om hvordan de hadde det på skolen. Jeg spurte Ding på 10 år hvor mange som går i klassen hans. Han svarte førti stykker og at det var en lærer som hadde ansvar for de. Jeg sa videre (litt oppgitt) at hvordan i all verden klarte læreren å holde styr på alle førti. Jeg hadde jo hatt fem av vennene hans på engelskundervisning dagen før og var ganske så trøtt og oppgitt etterpå fordi de var så bråkete. Ding hadde svaret han "du må slå de, det er det eneste som nytter adjaan (lærer)". Med dette "gode" rådet (som jeg forøvrig ikke vil følge) så ønsker jeg alle lesere en riktig god sommer. Jeg reiser til Norge i morgen så det blir stille fra meg nå en stund framover. Gode medarbeidere vil sørge for at bloggen blir oppdatert, så følg med oss videre.

Hilsen
Anne Storstein Haug

Ingen kommentarer: