tirsdag, mars 25, 2008

En hilsen fra Anne Storstein Haug

Nå er det lenge siden dere har hørt ifra meg. Grunnen til det er ikke fordi jeg har sluttet å jobbe på Lovsangshjemmet, men fordi jeg har fått barn. Ikke bare et barn, men to barn har mannen min Be og jeg fått. Chalom er nå 1 år og 5 måneder og Thanan er 4 måneder. Så fortiden er jeg hjemme i fødselspermisjon. Fra første mars så begynte jeg derimot å jobbe en gang i uken. Det er kjempekjekt å være tilbake igjen. Etter mange år på Lovsangshjemmet så er det mange en har fått god kontakt med og blitt glad i, både av barn og voksne, så det er veldig kjekt å være sammen med de igjen.
Dette er en av jentene på Lovsangshjemmet som holder Thanan

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med to barn!!!!
Jeg har bare sett førjulsprogram på tv-vest og i 2003 besøkte vi Home of praise!!!
Etter det følger vi ekstra med i misj.tidene når det kommernyheter fra dere.
Vi har startet opp en barneforening og har tenkt å sende penger til dette prosjektet.15-20 barn får se bilder og vi ber for dere.Hilsen inger-johanne